Referat Generalforsamling 2026

Referat af Grundejerforeningen Nymarks Alle 124-242b, Generalforsamling 2026

Tid og sted: Spejderhytten, Nymarksvej 4
Tirsdag, den 14. april 2026, klokken 19:45

Pkt. 1Valg af dirigent og referent
Bent er dirigent, Lisa Referent
Pkt. 2Formandens beretning Formandens beretning ligger tilgængeligt på vores hjemmeside: nymarksalle.dk. Kommentar til beretningen er, at ønsker man yderligere tiltag ved de anførte gule striber,  tages der fat i bestyrelsen som er beslutningsdygtige omkring eventuelle ændringer.
Pkt. 3Kasserens beretning Gennemgået. Regnskab kan ses på vores hjemmeside: nymarksalle.dk Kommentarer ved gennemgangen: Omkostningen på grå områder er asfalt, gule og hvide striber Gennemgang af legeplads er relativt høj grundet justeringer på legepladsen Diverse er lav, da der i budgettet er tillagt 5.000 til sommerfest som ikke er afholdt i år.
Pkt. 3.1Regnskab 2025
Regnskabet blev godkendt.
Pkt. 3.2Fastlæggelse af kontingent 2026
Bestyrelsen foreslår at hæve nuværende kontingent til 1600,-/år

Med hævelsen af kontingentet, vil vi fordele de 200,- med 100,- til vejfonden, og 100,- til den løbende drift/vedligeholdelse.

Bestyrelsen anbefaler at vedtage forslaget med særligt fokus på, at vi går ud af 2025 med et  underskud på DKK 11.000.
Forslag er enstemmigt vedtaget.



Husk betaling af kontingent 1600,- pr. enhed senest 1. Juni 2026.
Konto: 1917 6270100897
Angiv husnummer som kommentar ved betaling.

Pkt. 3.3Budget 2026
Budget kan ses på vores hjemmeside: nymarksalle.dk. Kommentarer ved gennemgangen: Omkostningerne til det grønne område bliver i år øget, da vi sidste år modtog kompensation i  forbindelse med anlægningen af cykelsti. På diverse posten er der anført DKK 5.000 til sommerfest
Pkt. 4Indkomne forslag
Se nedenfor 4.1+4.2+4.3
Pkt 4.1Bestyrelsen foreslår anlæggelse af nyt stykke grussti fra nummer 144, og ned til eksisterende grussti omkring søen imod vest. Se billede på https://www.nymarksalle.dk/wp-content/uploads/2026/03/Skaermbillede-2026-03-08-kl.-11.00.00.png hvor foreslået stykke sti er optegnet med gult.
Stykket etableres med grus underlag tilsvarende eksisterende stier, og sikrer adgang for beboere på vej 1 ud imod den nye cykelsti.
Anslået udgift: 6000,- + moms

Bestyrelsen anbefaler at vedtage forslaget.
Forslaget er vedtaget ved afstemning. Modtagne fuldmagter havde ikke indflydelse på resultatet.
Pkt. 4.2Kristi Lyngborg foreslår anlæggelse af hul/sti i volden imod den nye cykelsti. Se billede på https://www.nymarksalle.dk/wp-content/uploads/2026/03/Skaermbillede-2026-03-08-kl.-11.07.07-1.png, hvor hul/sti muligheder er optegnet med gult, og eksisterende huller/stier er optegnet med blåt.
Stykket etableres med grus underlag tilsvarende de eksisterende udgange, og sikrer adgang mod cykelstien for beboere fra legepladsen på dedikeret sti stykke.
Anslået udgift: 3750,- + moms

Bestyrelsen anbefaler at vedtage forslaget.
Forslaget er vedtaget ved afstemning, 10 mod 6.

Opdatering 01/06/2026
Efter henvendelser fra naboer til legepladsen, har bestyrelsen undersøgt om der er hjemmel til at udføre den planlagte ændring. Dette er der ikke fuld klarhed over, da volden ligger på kommunens grund.
Forslagsstiller har ikke ønsket at foretage denne undersøgelse, hvorfor bestyrelsen har besluttet IKKE at udføre generalforsamlingens beslutning.


Ønsker beboere at stille forslag til kommende generalforsamlinger, anbefaler bestyrelsen at sikre klarhed over lovhjemmel og rettigheder til at gennemføre disse forslag.
Pkt. 4.3Ved vedtagelse af Pkt. 4.2, stemmer vi om placering af sti ved legepladsen. Der besluttes ved simpelt flertal af afgivne stemmer.
Placering 1 og 2 ses på kort her.
Billede af placering 1
Billede af placering 2

Bestyrelsen anbefaler at vedtage placering 2.
Placering 1 er vedtaget ved afstemning, 15 mod 1.
Pkt. 5Valg til bestyrelsen
Bent Schierff – Ikke på valg
Frederik Lykke Holst – På valg – genopstiller
Henrik Bech Skoubo – På valg, genopstiller ikke
Kristi Lyngborg Loft Hansen – Ikke på valg

Der skal vælges en ny repræsentant til bestyrelsen, da bestyrelsen skal bestå af minimum 4 personer  jvf. vedtægternes pkt. 17
Interesserede bedes henvende sig til bestyrelsen@nymarksalle.dk
Helle Bervig stiller op og vælges ind i Bestyrelsen.
Der er genvalg til Frederik Lykke Holst.
Pkt. 6Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
Jørgen Jensen – På valg (genopstiller)
Ledig position 
Jørgen Jensen er genvalgt.
Pkt. 7Valg af revisor og revisor suppleant
Henning Bertelsen genopstiller som revisor og Henning Poulsen genopstiller som revisor suppleant.
Begge vælges.
Pkt. 8Nyt fra Grønt udvalg Forslag om bedre etablering af ”vild med vilje” bedene. Forslag om bedre rydning om sommeren ved skråningen ved legepladsen og ved trampestien,  Så denne ikke lukker til. Det undersøges med hvilket interval der ryddes på nuværende tidspunkt.
Grønt udvalg udtrykker taknemmelighed for det frivillige arbejde som flere medlemmer lægger i  foreningen.

Pkt. 9Nyt festudvalg
Der findes pt. ikke et festudvalg. Sig til hvis du har lyst til at være med til at genstarte det.
Foreningen har jubilæum i 2027. Der afholdes jubilæumsfest lørdag den 21. august 2027.
Pkt. 10Evt. Der stilles forslag om GPS tracking på trailernøglen.
Grundejerforeningen deltager i NaboCup 2026. Alle der ønsker at være med er velkomne.  Lørdag den 22. august 2026. Der opfordres til at komme og bakke op. 

Formandens beretning 2026

Et stille år er gået – det er nemt at sidde i bestyrelsen!

Der er løbende udskiftet pærer i lygtepæle. Det er formanden selv der oftest påtager sig denne opgave, så vi sparer lidt på elektriker regningen.

Den store grundejerforening har igen i år koordineret snerydning, og det var for en gangs skyld nødvendigt. Vi har som tidligere valgt at der IKKE skal transporteres sne væk, da den slags er rasende dyrt. Det har beklageligvis medført udfordringer for enkelte beboere, hvor sneen er skrabet sammen.

Trappen ved nr. 210 trænger igen til omlægning, og dette arbejde er Buus blevet bedt om at gennemføre. Tak til Helle som har kontakten med dem.

Grønt udvalg har igen koordineret grønne dage, og vi er som altid taknemmelige for, at de hjælper os med at koordinere dette arbejde. Såvel ejere som lejere anbefales at deltage i disse hyggelige fællesdage.

Vi har modtaget et par forslag i bestyrelsen omkring udgang til cykelsti fra legeplads samt udlægning af grus på sti ved enden af vej 1, og disse anbefaler bestyrelsen at vedtage.

Der er opmalet gule striber på vej 1, og det har skabt en del debat efterfølgende.
Jeg har i flere omgange anbefalet vejens beboere at snakke sammen om, om der er sket for meget maling i forhold til hvad der var aftalt, og derefter tage aktion på at få det fjernet, men indtil nu er der ikke nogen der har taget teten på det.

That’s all.

Referat af generalforsamling 2025 GF Nymarks Alle 124-242b

Pkt. 1 Valg af dirigent og referent
Ref:
Bent er dirigent, Lisa Referent

Pkt. 2 Formandens beretning
Ref:
Fliser ved trappeopgang på vej 2 er lagt på ny.
Påkørsel af carport på vej 1 er udbedret via beboernes egen forsikring mod foreningens betaling af selvrisiko.
Udskiftning af pærer i lygtepæle er sket løbende.
Cykelstien mod syd er nu færdig. Beplatning herefter.
Trailer har fået skiftet lygteglas og lås samt nøgleboks.
Legeplads har fået eftersyn og er repareret, primært legehus og gyngestativ.
Kontakt er taget til vejfirma for at få optegnet parkeringsbåse. Status er at de kommer 8. maj og opmaler båse (gule striber, hvide striber og reperationer).
Bankkonto er nu synlig for hele bestyrelsen og gennemgået fokus på digital svindel.
CVR nummer udløbet, det er nu fornyet.
Hjemmeside er vedligeholdt og opdateret.
Deltaget i nabocup 2024 – god oplevelse.

Kommentarer:
Dialog på mødet om ønsket til en ekstra parkeringsplads på vej 1, nær svinget.
Der henstilles til, at der indstilles et forslag inden deadline (1. marts 2026) til næste generalforsamling.

Vores trailer er privat registreret og er derfor fritaget for registrering af affald ved aflevering af affald på genbrugspladsen.

Pkt. 3 Kasserens beretning
Pkt. 3.1 Regnskab 2024

Ref:
Gennemgang af regnskab.
Balance på driftkonto er DKK 176K. DKK 101K ind pr. år i kontingent.
Budgetteret med 112K i udgifter, reelle udgifter for året endte på 102K.
Regnskab er godkendt.

Pkt. 3.2 Fastlæggelse af kontingent 2025
Bestyrelsen foreslår at fastholde nuværende kontingent på 1400,-/år
Ref:
Fastholdelse af kontigent på DKK 1.400 pr. år.

Kontingentet betales senest 1. juni 2025 på konto: 1917 6270100897
Angiv husnummer som kommentar ved betaling.

Pkt. 3.3 Budget 2025
Ref:
Gennemgang af budget:
Vi forventer en stigning på forsikringsposten, da vi har et udestående med en parcel, som har stået for betalingen privat (siden 2017).
Dette rettes der op på i 2025 og derfor den store stigning.

GRØNNE OMRÅDER: Der er modtaget 25K fra kommunen til beplantning i forbindelse med den nye sti mod syd.
Legepladsen har også en stigning grundet de udbedringer der allerede er foretaget.

DIVERSE: kontoen stiger forventeligt grundet tilskud på DKK 5K til vejfest (ikke afholdt i 2024).

Pkt. 4 Indkomne forslag
Intet modtaget

Pkt. 5 Valg til bestyrelsen
Bent Schierff – På valg (genopstiller)
Frederik Lykke Holst – Ikke på valg
Henrik Bech Schoubo – Ikke på valg
Kristi Lyngborg Loft Hansen – På valg (genopstiller)
Ref:
Ingen nyopstillere på mødet og der er genvalg til både Bent og Kristi.

Pkt. 6 Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
Jørgen Jensen – På valg (genopstiller)
Ledig position
Ref:
Jørgen er genvalgt.
Ingen nyopstillere på mødet.

Pkt. 7 Valg af revisor og revisor suppleant
Ref:
Henning er valgt som revisor.
Ingen nyopstillere på mødet til revisor suppleant.

Pkt. 8 Nyt fra Grønt udvalg
Ref:
Der afholdes to grønne dage om året.
Seneste grønne dag blev ikke afsluttet fælles og der lyder en stor tak for indsatsen fra Det Grønne Udvalg.
Det er en stor fordel at fejning ligger som en ekstern post og der er opbakning til at bruge de ca. DKK 6K på opgaven.

Der skal evt. plantes yderligere planter til afskærmning ved efteråret og evt. anlægges en trampesti.

Oprindeligt har vi fået tildelt DKK 6K af kommunen til at dække indsigtsgener ved stien.
Dette er ved hjælp fra Helle øget til yderligere DKK 25K.

Hvis der er ønsker til opgaver der skal løses på de grønne dage, kan de sendes til udvalget.
Kontaktinfo til Det Grønne Udvalg: Helle hkmarcussen@hotmail.com

Pkt. 9 Nyt festudvalg
Der findes pt. ikke et festudvalg. Sig til hvis du har lyst til at være med til at genstarte det.
Ref:
Vi har igennem mange år haft en vejfest med rundbold og aftensmad (sammenskudsgilde) i telte på vej 1.
Vi ejer i grundejerforeningen 2 telte.
Sidste lørdag i August har været datoen for festen.
Skal dette genoplives i samme eller anden format, skal der fastlægges et nyt udvalg.
Ønsket er, at der igen skabes et initiativ som kan danne rammen om et socialt samvær, men det kræver at nogen ønsker at løfte det.

Bestyrelsen opfordrer til, at man rækker ud, hvis man ønsker at støtte op om et evt. arrangement.
Opfordringen gælder alle, både lejere og ejere.
Kontakt: bestyrelsen@nymarksalle.dk

Pkt. 10 Evt.
Ref:
Utætte carporte, der følges op på dette.

Forslag om at flytte de teltstænger der ligger på borde/bænke sættet på vej 1.

Formandens beretning 2025

Aktiviteter i løbet af 2024/2025

  • Der er blevet oprettet fliser ved trappegang på vej 2
  • En carport på vej 1 blev påkørt og slået skæv. Den er blevet repareret og genoprettet.
  • En del pærer har haft end-of-life og er blevet udskiftet af os selv i bestyrelsen
  • Cykelstien imod syd er blevet færdig, og bliver nu flittigt brugt til udflugter og hundeluftning. Mere om beplantning under pkt. 8
  • Traileren er blevet vedligeholdt med nyt lygteglas samt fået skiftet lås og kode til nøgleboksen.
  • Legepladsen har fået et eftersyn og foretaget nødvendige reperationer.
  • Der er taget kontakt til vejfirma, med henblik på at gennemføre sidste års beslutning om striber og vej reperationer.
  • Vores bankkonti er nu synlige for yderligere bestyrelsesmedlemmer.
  • Vores CVR nummer er blevet fornyet, da det var udløbet.
  • Vores hjemmeside er løbende vedligeholdt, og der er nu ændret i metoden vi benytter til Whitelist, så man ikke længere bør blive blokeret.
  • Vi har deltaget i NaboCup 2024

Referat generalforsamling 2024

Ad 1) Der var ingen der stillede op til posterne.
Formanden påtog sig nødtvunget begge opgaver.

Ad 2) Formandens beretning godkendt.
Beretningen kan læses her.

Ad 3) Regnskab, budget og kontingent. Regnskab og budget kan læses her.
Der er brugt 69.000,- på reparation af carporte.

Der ønskes at bestyrelsen kommunikerer ud, at der skal meldes til bestyrelsen, hvis man er uheldig at påkøre en carport, så der kan laves en forsikringssag på det.
Derved kan grundejerforeningen fremover holdes skadesløs for uheld.
Det er hermed kommunikeret.

Kontingent fastholdes i år på 1400,-
Kontingentet betales senest 1. juni 2024 på konto: 1917 6270100897
Angiv husnummer som kommentar ved betaling.

Kasserens regnskab, budget og kontingentfastsættelse godkendt.

Ad 4.1) Afmærkning af striber på umarkerede pladser.
Det blev uddybet at det omhandler pladserne der ikke er reserveret til beboerne. Disse pladser kan benyttes af såvel beboere som af gæster.

Forslaget blev vedtaget med stemmerne 6 for og 5 imod.

Ad 5) Valg til bestyrelse
Frederik og Henrik blev genvalgt til bestyrelsen.
Der var ikke andre der stillede op.

Ad 6) Valg af suppleanter.
En plads var ledig, men der var ingen til at genbesætte den.
Vi kører videre med kun 1 suppleant.

Ad 7) Henning blev genvalgt som revisor.
Henning2 blev valgt som revisor suppleant.

Ad 8) Elbilsudvalget nedlægges.
Der var været flere dialoger, men det strander specielt på 3 ting der gør opgaven umulig. Mangel på pladser, valg af fælles leverandør, og en enorm anlægsudgift for foreningen.
Der er lavet individuelle løsninger, og dette understøtter foreningen.

Ad 9) Grønt udvalg
Beplantning ud mod cykelstien håndteres at naboerne til cykelstien i september.

Der er biller i hækkene hos nogle beboere igen.Det er for nuværende en individuel problemstilling. Snak gerne med naboen, hvis i oplever problemer på fælles hække.

Ad 10) Festudvalget.
Der er massiv mangel på nye medlemmer. Udvalget består i dag af 2 medlemmer, og det er ikke rimeligt at 2 personer alene skal stå for årets vejfest.
Det er en begrænset opgave 1 gang om året, så bestyrelsen opfordrer på det kraftigste til at nye medlemmer melder sig på banen til at give en hånd med.
Alternativtet er at der ikke vil være en vejfest.
Henvendelse til Katrine i nummer 150 eller Rita i nummer 218 hvis du vil være med i udvalget.

Ad 11) Evt.
Spørg gerne dine naboer i rækken, hvis du vil nedlægge kabel til elbil. Går flere sammen sikrer vi at der kun skal graves én gang, og udgiften mindskes for den enkelte.

Maling af fordøre – Helle har en kontakt til maler i Odder.
Hvis der er 25 mennesker der vil være med på det, så koster det ca. 1000,- + moms pr. dør.
Kontakt Helle i nummer 206, hvis du vil være med på mail hkmarcussen@hotmail.com Senest 15. Maj

Naboerne opfordres til at byde nye beboere velkomne, og fortælle dem om vores hjemmeside, og de ting der sker der. Herunder at tilmelde sig vores nyhedsbrev.

Formandens beretning 2024

Der er ikke meget at berette om året der er gået. Vi har haft et enkelt møde, og derudover klaret løbende kommunikation på Messenger.

  • Vi har fået repareret carporte og tagrender.
    Som en sidebemærkning kan nævnes, at firmaet der har lavet det, efterfølgende er gået konkurs, så næste gang skal der findes en ny leverandør.
  • Vi har fået nye skraldespande, og der er lavet forskellige individuelle løsninger.
  • Der er blevet skiftet en række pærer i gadelamperne.
    Vi lavede selv arbejdet, og sparede derved elekrikker for kørsel.
  • Der har været lidt dialog om cykelstien med beboere, som selvstændigt har taget en videre snak med kommunen.
  • Der blev lavet en fin vejfest (har jeg hørt). Tak til festudvalget.
    Et nyt initiativ var at vi inkluderede Mårslet Nabo Cup i vejfesten – og det bliver gentaget i år.
  • Vores grønne udvalg har igen hjulpet med at arrangere grønne dage, og tak for det!
  • Der er – eller bliver – bestilt brolægger til at rette op på flisegange, hvor fliser er sunkne på vej 2.
  • Der er – eller bliver – bestilt asfaltfirma til at udbedre huller/revner i vej 1 og 2.
  • Der er taget initiativ af beboere til at lave egen ladeløsning til el-bil på vej 1.
    Bestyrelsen understøtter initiativet.
  • Vores suppleant, tidligere formand for grundejerforeningen og mangeårige beboer – Peter – er fraflyttet foreningen.

Referat generalforsamling 2023

Ad 1. Valg af dirigent og referent
Peter blev valgt som dirigent
Bent blev valgt som referent

Ad 2. Formandens beretning
Formandens beretning kan ses på hjemmesiden.

Ad 3. Kasserens beretning
Der er et overskud på 11.240,- i 2022
Regnskab er fremlagt og godkendt. Det bemærkes at der i år vil være en større udgift til udbedring af påkørte carporte.
Budget fremlagt og godkendt.

Kontingent er fastsat til 1400,- pr. år.
Kontingentet betales senest 1. juni 2023 på konto: 1917 6270100897
Angiv gerne husnummer i kommentar.

Ad 4. Indkomne forslag
Ingen forslag modtaget.

Ad 5. Valg til bestyrelsen
Bent 218 blev genvalgt til bestyrelsen for 2 år
Kristi 148 blev valgt til bestyrelsen for 2 år

Ad 6. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
Jørgen 134 blev valgt som suppleant til bestyrelsen for 2 år
Peter 130 blev valgt som suppleant til bestyrelsen for 2 år

Ad 7. Valg af revisor og revisor suppleant
Henning blev genvalgt som revisor.
Der blev ikke valgt en suppleant.

Ad 8. Nyt fra “elbils udvalget”
Peter fra elbils udvalget nævner at Damgårdstoften har fået et anlæg fra EC Drive. Jørgen melder at nogle andre har fået Spiiri – begge disse kigger udvalget videre på, men den store udfordring er, at vi ikke har mange ledige pladser til ladestandere.

Ad 9. Nyt fra grønt udvalg
Endnu en god grøn dag er netop afholdt, og opgaverne blev løst som planlagt. Det blev bemærket, at feje/sugemaskinen havde gjort arbejdet med at feje parkeringspladserne meget nemmere, så det vil blive gentaget de kommende år.
Udvalget gik en tur i området efter dagen, og fandt en del mislighold hos lejere.
Der bliver sendt et brev til ejerne om at rette op på misligholdte forhold, for at sikre at området fortsætter med at være attraktivt for ejere og lejere.

Omkring plantning af markskellet, igangsættes det til efterårets grønne dag, som besluttet på generalforsamlingen i 2022. Beplantning vil ske på hele arealet langs grundejerforeningens sydlige stykke.

Der opfordres til nye deltagere i udvalget, da Line er fraflyttet.
Gerda blev på på opfordring valgt ind i det grønne udvalg.

Ad 10. Nyt fra festudvalget
 Der arrangeres vejfest på vej 1 sidste lørdag i August. Reserver datoen 26. August
Hvis man gerne vil med i festudvalget, så giv lyd til Rita på ritadane@gmail.com eller opsøg hende i nummer 218.

Ad 11. Evt.
Legepladsen
Forsikring – hvis der sker uheld, er det forældrenes eget ansvar.
Bestyrelsen tager kontakt til Tryg, for at undersøge om vi er tilstrækkeligt forsikret.

Affald
Der bliver rejst spørgsmål til affalds løsninger med de nye spande.
Gerda vil gerne spørge hos Kredsløb, hvilke løsninger de kan anbefale til et område som vores.

Parkering af biler
Der parkeres langs med vejen på vej 1, i stedet for på dedikerede pladser og gæstepladser.
Det pointeres at der SKAL parkeres på parkeringspladser, og IKKE langs vejen!
Endvidere indskærpes, at respektere at der ikke parkeres langs gule markerede kantsten, samt på gule kryds.

Formandens beretning 2023

Bestyrelsen har afholdt et enkelt møde, hvor vi har vendt, om grundejerforeningen skulle involvere sig i den forening der er stiftet, imod støj fra Giber Ringvej. En samlet bestyrelse besluttede, at ikke er noget vi som grundejerforening ønsker at gå ind i. Hvis enkelte beboere ønsker at deltage i den forening, står det dem frit for at indgå i det.

Der blev efter sidste generalforsamling købt 2 stk. A-skilte, som siden er blevet brugt til at varsle grønne dage, samt info om denne generalforsamling.
Samtidig er etableret mulighed for at tilmelde sig information på en mailingliste via vores hjemmeside http://nymarksalle.dk
Der er inden generalforsamlingen tilmeldt 49 af 72 enheder til mailinglisten, som dermed betragtes som en succes.

Vi har modtaget henvendelser om de kommende skraldespande, der vil komme til at fylde mere på vores arealer end hidtil, men der er ikke modtaget forslag til beslutning på generalforsamlingen, om en anden løsning end individuelle spande.
Bestyrelsen har heller ikke noget forslag til løsning på udfordringen, men ser dog, at en udvidelse af flisegang arealerne omkring punkthusene måske kunne hjælpe på det.

Bestyrelsen har henvendt sig til Domica, for at høre om ejere af punkthusenes holdning til etablering af ekstra stier omkring punkthusene, men uden at høre yderligere.
Vi antager derfor at det ikke har interesse.

I vinter faldt der ganske små mængder sne, men alligevel nok til at vores kære skraldemænd ikke kunne komme frem på stierne for at tømme affald.
Vi var ikke de eneste i Århus området der var ramt, og det faldt pudsigt nok sammen med den tid, hvor der var stor vrede over at Bededag skulle afskaffes.
Det var nok en tilfældighed.
Bestyrelsen forsøgte at koordinere indsatsen, så skraldespande blev stillet helt frem til dem, så de ikke fik sne på støvlen når de skulle tømmes.
Fra bestyrelsens side, skal der opfordres til at sikre at der er ryddet sne, så stierne er fremkommelige.

Ved punkthuset i sidste sving på vej 2, var fliserne foran skuret skredet.
Helle var så venlig at hjælpe med kontakt til Buus, som i 2 omgange kom og fik det fikset.

Helle har også i forbindelse med den netop afholdte grønne dag, hjulpet med at få fejet vores veje. Stor tak til Helle for indsatsen!

Som sædvanlig skal også lyde en stor tak til dels det Grønne udvalg, samt festudvalget, som utrætteligt laver arrangementer for os år efter år. Specielt dejligt er det at se, at der nu også er lejere, som deltager i disse udvalg.

Afslutningsvis skal det nævnes, at Line Bertelsen er fraflyttet, og der således er der 1 ledig plads i bestyrelsen.